Aktualności

Posiedzenie jury konkursu Odpowiedzialna Gmina 2012

09.11.2012

Zbliżamy się do finału IV edycji kampanii społecznej „Pozory mylą, dowód nie”. Trwa przyjmowanie raportów końcowych z działań realizowanych w ramach kampanii przez samorządy i organizacje lokalne w całej Polsce. Posiedzenie Komisji Konkursowej, która dokona wyboru 10 Laureatów konkursu Odpowiedzialna Gmina 2012, odbędzie się 3 grudnia 2012 roku. Lista Laureatów zostanie opublikowana na stronie internetowej kampanii www.pozorymyla.pl.

czytaj więcej...

Tymczasowa zmiana numeru infolinii

30.10.2012

Od 1 listopada 2012 roku osoby chcące zasięgnąć informacji związanych z realizacją kampanii prosimy o kontakt pod nowym numerem infolinii 662 031 031. Zmiana numeru infolinii ma charakter tymczasowy. W najbliższym czasie poinformujemy Państwa o powrocie do poprzedniego numeru.

Zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z kampanią "Pozory mylą, dowód nie".

LIDL aktywnie wspiera działania kampanii

30.10.2012

Latem tego roku sieć sklepów LIDL została oficjalnym partnerem kampanii „Pozory mylą, dowód nie”. Od początku współpracy firma aktywnie uczestniczy w działaniach wymierzonych w ograniczanie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. We wszystkich jej placówkach –  ponad 450 sklepach w całym kraju umieszczone zostały materiały informacyjno-edukacyjne kampanii – plakaty przypominające sprzedawcom o obowiązku sprawdzania dowodów osobistych młodych osób chcących kupić alkohol.

czytaj więcej...

Prawie pół tysiąca gmin wspiera program „Pozory mylą, dowód nie”

20.09.2012

Niemal pół tysiąca polskich gmin wspiera kampanię przeciwko sprzedaży alkoholu osobom nieletnim. 450 gmin z całej Polski włączyło się do kampanii społecznej „Pozory mylą, dowód nie”. Jest to kolejna edycja ogólnopolskiego programu edukacyjnego, którego organizatorem jest Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce Browary Polskie oraz Komenda Główna Policji.

czytaj więcej...

Ministerstwo Gospodarki popiera kampanię "Pozory mylą, dowód nie"

10.09.2012

Ministerstwo Gospodarki objęło patronatem honorowym czwartą edycję kampanii "Pozory mylą, dowód nie". Działania kampanii wspiera także Ministerstwo Sprawiedliwości, które już po raz drugi wyraziło swoje poparcie dla programu. Patronat honorowy, tak ważnych instytucji publicznych, a także nieoceniony wkład Komendy Głównej Policji w organizację działań kampanii, umożliwiają realizację jej głównego celu, jakim jest budowa szerokiej społecznej koalicji sprzeciwu wobec sprzedaży alkoholu osobom nieletnim.

Browary Polskie
Policja

Platforma szkoleniowa
Odpowiedzialny
Sprzedawca!

Przejdź szkolenie!