LIDL aktywnie wspiera działania kampanii

30.10.2012

Latem tego roku sieć sklepów LIDL została oficjalnym partnerem kampanii „Pozory mylą, dowód nie”. Od początku współpracy firma aktywnie uczestniczy w działaniach wymierzonych w ograniczanie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. We wszystkich jej placówkach –  ponad 450 sklepach w całym kraju umieszczone zostały materiały informacyjno-edukacyjne kampanii – plakaty przypominające sprzedawcom o obowiązku sprawdzania dowodów osobistych młodych osób chcących kupić alkohol.

Włączenie się LIDL - dużej i znanej sieci sklepów do kampanii „Pozory mylą, dowód nie”, pozwala na jeszcze szersze i skuteczniejsze dotarcie z przekazem do rodziców i sprzedawców alkoholu w całej Polsce. Plakaty informujące o kampanii rozlokowane są w widocznych miejscach sklepów. Co równie istotne, wszystkim sprzedawcom pracującym w sieci LIDL, został udostępniony film szkoleniowy i materiały, które informują o konsekwencjach prawnych, jakie niesie za sobą sprzedaż alkoholu osobom niepełnoletnim. W materiałach sprzedawcy znajdą również wskazówki psychologa jak odmawiać sprzedaży alkoholu osobom nieuprawnionym.

LIDL wspiera kampanię już po raz drugi.

« Powrót

Browary Polskie
Policja

Platforma szkoleniowa
Odpowiedzialny
Sprzedawca!

Przejdź szkolenie!